Dieta cu care Monica Tatoiu slăbește 1 kilogram pe zi. Se ține maxim patru zile!


Monica Tatoiu este una dintre cele mai cunoscute femei de afaceri din România, care a condus compania de cosmetice Oriflame din anul 1996 și până în 2008. Puțini știu despre ea că în 1990 a devenit doctor în Matematică la Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iași. Pe lângă faptul că este o femeie de succes, Monica Tatoiu este admirată și pentru felul în care arată.

Dieta cu care Monica Tatoiu slăbește 1 kilogram pe zi
Prezentă într-o emisiune tv, Monica Tatoiu a dezvăluit dieta cu care a slăbit 1 kilogram pe zi. Nu este o dietă ușoară și nu este recomandat să se țină pe termen lung. Femeia de afaceri a mărturisit că este vorba despre o dietă hipocalorică care are rezultate sigure.

Dieta pe care a ținut-o Monica Tatoiu se numește Balerina și, spune ea, le este recomandată celor care vor să slăbească repede, dar nu foarte multe kilograme. Monica Tatoiu a precizat că în primele zile această dietă poate da dureri de cap la propriu.

Balerina este o dietă potrivită pentru cine vrea să slăbească repede, dar nu foarte multe kilograme. Ea a fost concepută pentru pacienții supraponderali care trebuie operați. Întrucât numărul de calorii este foarte redus, pacienții pierd repede câteva kilograme înainte de intervenția chirurgicală, a explicat Monica Tatoiu.

Dieta Balerina se ține patru zile în care slăbești un kilogram pe zi. Rezultatele sunt aceleași pentru toată lumea, indiferent de vârstă. Se mănâncă din două în două ore, în intervalul 08.00-20.00.

Ce alimente sunt permise în dieta Balerina, pe care o ține Monica Tatoiu
Potrivit informațiilor care apar la o simplă căutare Google, printre alimentele de baza ale dietei balerina se află: ouăle, carnea de pui fără piele, peștele, legumele, fructele, nucile si semințele, produsele lactate sărace în grăsimi (iaurtul grecesc, chefirul sau brânza cottage).

Grăsimi sănătoase: avocado și uleiurile vegetale sănătoase. Principala masa a zilei în această dietă este prânzul. Micul dejun și cina sunt mai sărace în calorii, dar prânzul permite un aport caloric mai mare.

Share

Monica Tatoiu este una dintre cele mai cunoscute femei de afaceri din România, care a condus compania de cosmetice Oriflame din anul 1996 și până în 2008. Puțini știu despre ea că în 1990 a devenit doctor în Matematică la Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iași. Pe lângă faptul că este o femeie de succes, Monica Tatoiu este admirată și pentru felul în care arată.

Dieta cu care Monica Tatoiu slăbește 1 kilogram pe zi
Prezentă într-o emisiune tv, Monica Tatoiu a dezvăluit dieta cu care a slăbit 1 kilogram pe zi. Nu este o dietă ușoară și nu este recomandat să se țină pe termen lung. Femeia de afaceri a mărturisit că este vorba despre o dietă hipocalorică care are rezultate sigure.

Dieta pe care a ținut-o Monica Tatoiu se numește Balerina și, spune ea, le este recomandată celor care vor să slăbească repede, dar nu foarte multe kilograme. Monica Tatoiu a precizat că în primele zile această dietă poate da dureri de cap la propriu.

Balerina este o dietă potrivită pentru cine vrea să slăbească repede, dar nu foarte multe kilograme. Ea a fost concepută pentru pacienții supraponderali care trebuie operați. Întrucât numărul de calorii este foarte redus, pacienții pierd repede câteva kilograme înainte de intervenția chirurgicală, a explicat Monica Tatoiu.

Dieta Balerina se ține patru zile în care slăbești un kilogram pe zi. Rezultatele sunt aceleași pentru toată lumea, indiferent de vârstă. Se mănâncă din două în două ore, în intervalul 08.00-20.00.

Ce alimente sunt permise în dieta Balerina, pe care o ține Monica Tatoiu
Potrivit informațiilor care apar la o simplă căutare Google, printre alimentele de baza ale dietei balerina se află: ouăle, carnea de pui fără piele, peștele, legumele, fructele, nucile si semințele, produsele lactate sărace în grăsimi (iaurtul grecesc, chefirul sau brânza cottage).

Grăsimi sănătoase: avocado și uleiurile vegetale sănătoase. Principala masa a zilei în această dietă este prânzul. Micul dejun și cina sunt mai sărace în calorii, dar prânzul permite un aport caloric mai mare.

Iată un plan alimentar pentru o zi:

ora 08:00 – o cană de cafea fără zahăr și fără lapte

ora 10:00 – două ouă fierte (poți pune pe ele sare sau zeamă de lămâie)

ora 12:00 – un pahar de suc de roșii

ora 14:00 – 100 de grame de carne slabă la grătar sau o felie de pâine prăjită

ora 16:00 – un măr

ora 18:00 – 100 de grame de brânză de vacă, oaie sau capră.

Sursa: fresh24.ro

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments